anthonpajuvirta

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Den här örnen ritade jag på egen hand, använde mig bara av bild för att få till någorlunda korrekt med fjädermönster! annars är den helt ur huvudet, ville först bara göra den men märkte att jag inte kunde rita fåglar så därför värmde jag upp med den

Av Anthon Pajuvirta - 18 april 2011 18:38

 

 
 
jagheternu

jagheternu

20 juni 2011 16:53

Du är riktigt bra på att rita ;)

http://jagheternu.bloggplatsen.se

Anthon Pajuvirta

21 juni 2011 16:32

Tackar! det tycker jag med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anthon Pajuvirta - 15 maj 2012 12:42

Mina tankar kring Max Payne 3 jag var riktigt taggad till och börja med när jag bara hörde talas om det, sen såg man bider på Max som är RAKAD! Man kan tycka att det inte är någon big deal men eftersom det är Rockstar som nu gör spelet istället för R...

Av Anthon Pajuvirta - 23 april 2012 09:41


Jag har tänkt börja resensera spel här på bloggen oxå eftersom jag inte alltid har nya teckningar att lägga upp och här är min första, egentligen mer av en sneak peak.   ASSASSINS CREED 3 Just nu är jag riktigt taggad inför AC3 de har i princip...

Ovido - Quiz & Flashcards